Bulamadığım Akorlar Serisi 1: İsmail YK Allah Belanı Versin Akorları (Gülmeyin lan!!11!)

Lazım oldu aradım yalan yanlış akorlarla uğraşmadım baştan çıkardım. Buyrunuz.

Allah Belanı Versin (tövbe tövbe)

İntro               
F#m       (ilk lick tamamı)
F#m | D Bm-D-C#       (Lick tekrarı)

C#(küçük bridge)

C#                            Bm
 benim için hep sen vardın.                         
 c#                                 Bm
 bunu hep senden duyardım.                           
 F#m                  C#
 iki gözüm kör olsun.                               
 Bm           D    C#
 ah nasıl sana inandım. 

 c#          Bm                                            
 bin cefa gördüm.                                   
 C#           Bm
 bin defa öldürdün.                                
 F#m           C#
 kahrolsun bıktım ya artık. 
C#                               
 beni benden aldın attın beni sattın yazıklar olsun.


F#m
 allah belanı versin                                  |
 F#m (C#?)
 allah seni kahretsin                                 |
 (C#?)                     F#m
 bana gelen sana gelsin yar                           |  NAKARAT
 C#
 hayatımı sen mahvettin                               |
 F#m
 acımadın neler çektirdin                             |
 Bm           D              C#
 kader seni de mahvetsin                               |

0 Yorumlar