Amazoon Family Slide, Adaland Aquapark (Kuşadası)

Bu sene "Dünyanın En Uzun Aile Kaydırağını" yaptığını iddia ederek reklam yapan Adaland AquaPark'ı yerinde inceleme fırsatım oldu.(he evet büyüteçi elime alıp inceledim parmak izi filan)

Parkta herhangi bir tema bulunmamakta. Sadece büyük yüzme havuzu tarafında yerlileri vuran avcıyla vahşi doğaya atıfta bulunulmuş, yetişkinlere yönelik tema bundan ibaret. Çocuklara yönelik tabi daha çok heykelimsi yapılar bulunuyor mantarlar, sevimli karakterler filan. Ama biz çocuk değiliz efendim, şirinlerle fotoğraf çektirmek için gelmiyoruz değil mi?

Parka ilk girdiğimde çok merak ettiğim (o sene en çok reklamı yapılan) Amazoon Family Slide'a doğru yollandım. Saat 11.00 civarı olmasına rağmen(park 10.00'da açılıyor) çok uzun bir sıra vardı. Pazar günüdür yerli halk gelmiştir olur o kadar diye düşündüm, halimden şikayet etmemeye çalışarak beklemeye başladım. Yaklaşık 45 dk sonra sıra eridi ve kulenin tepesine ulaşabildim.Hemen 7 kişilik kapasitesi olan botlara atladık. Çok heyecanlıydık bilmem kaç metre yukarıdaydık ama beklediğimiz kadar adrenalin salgılatamadı bize dünyanın en uzun aile kaydırağı. Şöyle aşağıya bir bakınca tırstım da gerisi fıs yani, çok yavaş hocam çok, bizim evin asansörü daha çok ivmeleniyor yeminle, gelin ben sizi bindireyim adam başı 1 lira alırım, girişe de 40 tl vermemiş olursunuz.

0 Yorumlar